Kdy je po hráči vyžadován OIK?
Pokud volá registrovaný zákazník na bezplatnou zákaznickou linku 800 888 100 ze svého telefonního čísla, které uvedl do registrace, vyzve jej hlasový automat k jeho zadání a potvrzení.
Kde ho hráč zjistí?
Při nové registraci obdrží zákazník Osobní Identifikační Kód prostřednictvím SMS zprávy, která je zaslána na registrované telefonní číslo.
Jak se dá OIK obnovit v případě ztráty?
Pokud byla SMS zpráva smazána nebo OIK registrovaný zákazník časem zapomene, je možné jej zaslat na telefon uvedený v registraci znovu. Ovšem před jeho odesláním dojde k ověření identity registrovaného zákazníka operátorem.
K čemu slouží?
Pro volání na zákaznickou linku jako ověření zákazník nebo pro vygenerování nového hesla přes webový formulář v případě, že jej zákazník zapomene – https://muj.synottip.cz/profil/zaslani-hesla , i s poznámkou, kde lze OIK získat.
Únor je měsícem, kdy se můžete těšit na skutečnou záplavu bonusů! Připravili jsme pro vás širokou škálu různých druhů bonusů, které vám přinesou ještě více zábavy a šancí na výhru. […]
Připravte se na týden plný odměn v našem live casinu! Můžete získat až 25 000 Kč za splnění různých úrovní. Akce zahrnuje 6 odstupňovaných úrovní odměn, přičemž celková odměna […]